KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 1 pozycję której Autorem jest: Sieczko, Anna.
AUTOR:
Balińska, Agata. [>>] Sieczko, Anna. AutorZawadka, Jan. Autor
POZ/ODP:
Agata Balińska, Anna Sieczko, Jan Zawadka.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Difin, 2014.
HASŁA:
Turystyka Podręczniki akademickie OPIS FIZYCZNY:
212 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001146123
114612
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Podręcznik jest adresowany do studentów kierunku turystyka i rekreacja, a także innych kierunków, na których realizowane są specjalności o profilu turystycznym. Stanowi również cenną pomoc dla kadry dydaktycznej oraz źródło informacji dla praktyków. W publikacji uwzględniono zmiany, jakie zaszły w turystyce jako zjawisku gospodarczym (z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących aktów prawnych), społecznym i przestrzennym.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> 1. Czynniki rozwoju turystyki 1.1. Czynniki ekonomiczne 1.2. Urbanizacja 1.3. Czas wolny 1.4. Motywy turystyczne 1.5. Walory turystyczne 1.6. Polityka turystyczna 1.7. Rozwój środków transportu 1.8. Rozwój systemów komunikacyjnych 1.9. Pozostałe czynniki rozwoju turystyki 1.10. Podsumowanie 2. Rodzaje turystyki 2.1. Kryteria wyodrębniania rodzajów turystyki 2.2. Charakterystyka wybranych rodzajów turystyki 2.2.1. Turystyka aktywna 2.2.2. Turystyka krajoznawcza 2.2.3. Turystyka zdrowotna 2.2.4. Turystyka religijna 2.2.5. Turystyka etniczna 2.2.6. Turystyka biznesowa 2.2.7. Turystyka morska 2.2.8. Turystyka alternatywna 2.2.9. Turystyka przyrodnicza 2.2.10. Turystyka kulturowa 2.2.11. Turystyka wiejska i agroturystyka 2.2.12. Turystyka poprzemysłowa 2.2.13. Enoturystyka 2.2.14. Turystyka społeczna (socjalna) 2.2.15. Turystyka hobbystyczna 2.3. Podsumowanie 3. Funkcje turystyki 3.1. Społeczno-kulturowe funkcje turystyki 3.2. Gospodarcze funkcje turystyki 3.3. Przestrzenno-środowiskowe funkcje turystyki 3.4. Podsumowanie 4. Rynek turystyczny 4.1. Popyt turystyczny 4.2. Podaż turystyczna 4.3. Produkt turystyczny - istota, struktura i rodzaje 4.3.1. Walory turystyczne 4.3.2. Infrastruktura turystyczna 4.3.3. Pozostałe komponenty produktu turystycznego 4.3.4. Struktura produktu turystycznego 4.3.5. Rodzaje produktu turystycznego 4.4. Podsumowanie 5. Usługi turystyczne i ich cechy 5.1. Usługi noclegowe 5.2. Usługi gastronomiczne 5.3. Usługi transportowe 5.4. Usługi pośrednictwa i organizacji turystycznej 5.5. Usługi informacyjne 5.6. Usługi przewodnickie i pilotaż wycieczek 5.7. Cechy usług turystycznych 5.8. Podsumowanie 6. Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce 6.1. Przesłanki zarządzania turystyką 6.2. Organizacja turystyki na szczeblu krajowym 6.2.1. Ministerstwo Spotu i Turystyki 6.2.2. Polska Organizacja Turystyczna (POT) 6.2.3. Polska Agencja Rozwoju Turystyki (PART) 6.2.4. Polska Izba Turystyki (PIT) 6.2.5. Izba Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej (ITRP) 6.2.6. Pozostałe izby branżowe 6.2.7. Instytut Turystyki 6.2.8. Wybrane specjalistyczne organizacje turystyczne 6.3. Organizacja turystyki na szczeblu regionalnym 6.3.1. Urzędy marszałkowskie 6.3.2. Regionalne organizacje turystyczne (ROT) 6.3.3. Oddziały Polskiej Izby Turystyki 6.3.4. Regionalne izby turystyczne 6.4. Organizacja turystyki na szczeblu lokalnym 6.4.1. Urzędy gmin 6.4.2. Związki gmin 6.4.3. Lokalne organizacje turystyczne (LOT) 6.4.4. Stowarzyszenia agroturystyczne 6.4.5. Lokalne Grupy Działania (LGD) 6.5. Podsumowanie 7. Doradztwo w turystyce 7.1. Przesłanki rozwoju działalności doradczej 7.2. Poradoznawstwo 7.3. Doradztwo turystyczne - próba definicji 7.4. Wyzwania stojące przed doradztwem turystycznym 7.5. Nowoczesne technologie informacyjne w doradztwie turystycznym 7.6. Zawód - doradca 7.7. Podsumowanie Zagadnienia do dyskusji Akty prawne UWAGI:
Bibliografia strony 197-208.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW